Αγορά Προϊόντων

Στην ηλεκτρονική μας σελίδα μπορείτε να βρείτε εκατοντάδες προϊόντα επαγγελματικού και οικιακού εξοπλισμού.

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Η «SPORTING» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη.

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

  1. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της «SPORTING» πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή)
  2. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την «SPORTING». Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την Ηλεκτρονική σελίδα της «SPORTING». Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Εάν επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα με την Ηλεκτρονική σελίδα
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 10 ημερών τότε η «SPORTING» δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Επιστροφές αγαθών βάση νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ 173 Α’/8-8-2013) μέρος β’ άρθρο (9)
Σε κάθε αγορά μέσω Internet  ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση-συσκευασία  χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με email ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση. Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές εάν δεν πληρούνται τα παραπάνω.
Η «SPORTING» διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών-χρήσης-εγγύησης που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Ακύρωση Παραγγελίας

Εάν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2315 535 480 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα εκατοντάδες προϊόντα που εκθέτουμε στην ηλεκτρονική μας σελίδα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινόμενων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας περιείχαν λάθη.

ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ

1 – Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να κάνει παράδοση των προϊόντων μας με (COURIER ή METAΦΟΡΙΚΗ) και καλύπτει όλη την Ελλάδα.

Σε ορισμένες περιοχές οι μεταφορικές εταιρίες δεν κάνουν παράδοση κατ’ οίκον οπότε θα χρειαστεί να παραλάβετε την παραγγελία σας από το υποκατάστημα τους στην περιοχή σας, ύστερα από δική τους ειδοποίηση.
Στην περίπτωση που στην περιοχή σας δεν υπάρχει πρόσβαση για παράδοση μέσω COURIER ή METAΦΟΡΙΚΗΣ τότε η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παράδοση.
– Εάν επιθυμείτε μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα μας και από το κατάστημα μας που βρίσκετε επί της Χηλής 35,Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη.

*  Πριν από κάθε παραλαβή από το κατάστημα θα πρέπει να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε.

– Για παραγγελίες online με παραλαβή από το κατάστημα ενημερώνεστε άμεσα για την επάρκεια  και για το χρόνο παραλαβής από το κατάστημα μας!

-Οι παραγγελίες  που είναι πληρωμένες μέσω τραπέζης θα παραδίδονται αφού εμφανιστούν τα χρήματα στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

2 – Για εντός Θεσσαλονίκης επικοινωνούμε μαζί σας 1 ημέρα πριν την παράδοση ,ενώ για εκτός Θεσσαλονίκης 2 ημέρες πριν την παράδοση.
– Για ορισμένα προϊόντα τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ. (Ισχύει μόνο για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης).
– Επίσης μπορούμε να κάνουμε παράδοση & συναρμολόγηση στον χώρο (όροφος, υπόγειο, δωμάτιο, κλπ) που θέλετε με επιπλέον χρέωση 35€, τσεκάροντας την επιλογή αυτή κατά την παραγγελία στην καρτέλα του είδους. Η υπηρεσία αυτή ισχύει μόνο για την Θεσσαλονίκη & τις γύρω περιοχές.

3 – Παρακαλούμε να βρίσκεστε στον χώρο παράδοσης που έχετε συμφωνήσει για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση. Στην παράδοση πρέπει να παρευρίσκεται και να παραλάβει το προϊόν το άτομο στο όνομα του οποίου έχει εκδοθεί το παραστατικό που συνοδεύει το προϊόν.

4 – Η παραγγελία σας θα παραδίδεται από Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00π.μ. – 17.00μ.μ. (Σάββατο και Κυριακή ΔΕΝ γίνονται παραδόσεις).

5 – Οι  όποιες τιμές που μπορεί να αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν 24% ΦΠΑ. 

6 – Η παράδοση μεγάλου όγκου-βάρους προϊόντων (ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ, ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ, ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΠΑΓΚΟΙ, κ.ά.) γίνεται επί πεζοδρομίου για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης και σε μεταφορική για αποστολές εκτός Θεσσαλονίκης.
Όλα τα Όργανα Γυμναστικής παραδίδονται στην εργοστασιακή τους συσκευασία (εκτός εάν έχει συμφωνηθεί κάτι άλλο).

7 – ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΕΝΔΕΙΞΗ: “διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας”

Ορισμένα προϊόντα μας δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα ανάλογα το είδος για να έρθουν στα χέρια σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε αυτές τις  περιπτώσεις  χρειάζεται προκαταβολή 50% για την καταχώρηση της παραγγελίας σας.